Verzenden en Retourneren | 4 Seizoenen Tuinkussens - 4 Seizoenen Tuinkussens
Voor meer informatie over onze maatregelen i.v.m. het coronavirus, klik hier
Snel thuisbezorgd!
Gratis verzending vanaf €50,-
Veilig betalen
Groot assortiment

Verzenden & Retourneren

 

Verzenden

 

Bestellingen boven de €50,- worden gratis thuisbezorgd.

Indien u een bestelling plaats onder de €50,- en bij het artikel wordt niet aangegeven dat het thuisbezorgd zal worden gaan wij ervan uit dat u deze wilt afhalen bij onze shop in Enschede. Na bestelling zal dan door onze klantenservice contact met u worden gezocht.

Uiteraard kunnen ook bestellingen beneden de €50,- thuisbezorgd worden, echter rekenen wij hiervoor dan een onkostenvergoeding die na bestelling met u wordt afgestemd. Een bestelling kan zolang deze nog niet bezorgd is ten alle tijden kosteloos geannuleerd worden (m.u.v. voor u op maat bestelde items).

Wanneer u een grotere parasol, paviljoen of bijvoorbeeld parasolvoet bij ons besteld, zal deze worden bezorgd door onze eigen bezorgservice. U wordt dan gebeld om een afspraak te maken voor uitlevering van uw bestelling. Wij bezorgen zelf helaas niet op de eilanden.  

4 Seizoenen Tuinkussens doet uiteraard haar best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wij streven daarom naar een levertijd van 2 tot 10 werkdagen. Kunnen wij dit om welke reden dan ook niet verwerken dan houden we u hiervan op de hoogte.

Let op: tijdens feestdagen kan de levertijd tijdelijk langer zijn dan de gebruikelijke 2 tot 10 werkdagen.

Bestellingen afhalen in onze winkel te Enschede 

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel te Enschede. Wanneer u dit heeft aangegeven bij het bestellen, krijgt u een mail over wanneer u uw bestelling kunt komen ophalen. 

 

Retourneren

 

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd. Indien u de artikelen wilt retourneren dient u een mail te sturen naar [email protected] met een retouraanvraag. U krijgt dan een retourlabel teruggestuurd waarmee u uw artikelen voor het goedkoopste tarief retour kunt zenden. De artikelen dienen in de originele verpakking teruggestuurd te worden naar onze winkel in Enschede:

4 Seizoenen Tuinkussens
Haaksbergerstraat 936A
7548 PC Enschede

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn kussens? 


Het retourneren van de artikelen is op eigen rekening. U kunt via de mail uw retour melden en een retourlabel aanvragen om uw zending te retourneren. Dit retourlabel kunt u gebruiken om uw bestelling te retourneren tegen het voordeligste tarief. Nadat wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening. Mochten er eventueel verzendkosten in rekening zijn gebracht voor het zenden van de producten, dan worden deze terug gestort wanneer de order volledig retour wordt gezonden. 

Wilt u een grote parasol retour zenden, die door onze eigen bezorgservice of GLS bij u thuis is gebracht? Dit kan, echter worden hier wel kosten voor in rekening gebracht. De parasol moet in originele verpakking retour worden gedaan, wanneer dit niet het geval is wordt hier €30,- voor in rekening gebracht. Moet de parasol worden opgehaald bij u thuis dan rekenen wij hier €35,- voor. 

LET OP! Maatwerk kussens kunnen niet worden geretourneerd! 

 

Heeft u een beschadigd product ontvangen? 


Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag op. Een beschadiging of defect aan het product moet binnen 48 uur gemeld worden. In overleg leggen wij een juiste oplossing voor. Een beschadigd geleverd product kan binnen 10 werkdagen worden omgeruild. Om u zo snel mogelijk te helpen, vragen wij u het volgende: 

  • Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product;
  • Vermeld uw ordernummer en eigen gegevens;
  • Neem contact op met ons per e-mail en stuur uw foto's en gegevens op;
  • Wij reageren op uw bericht met een juiste oplossing.

 

Is uw bestelling incompleet geleverd? 


Heeft u niet alles ontvangen wat u besteld had of is hetgeen dat u ontvangen heeft niet wat u besteld had? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat het magazijn iets is vergeten, het magazijn een foutje heeft gemaakt bij verzenden, het product bij een PostNL punt is achter gebleven of het op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken (bij ontbrekende producten) na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd. Bij een verkeerd geleverd product ontvangen we graag het volgende: 

  • Maak een foto waarop het product te zien is en een foto van het label aan het product (met artikelcode);
  • Vermeld uw ordernummer en eigen gegevens;
  • Neem contact op met ons per e-mail en stuur uw foto's en gegevens op;
  • Wij reageren op uw bericht met een plan voor omruiling van het product. 
 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

bij bestellingen vanaf €50,-

Staffelkorting

Op tuinkussens (altijd aangegeven bij het product). De korting kan oplopen tot wel 15%!

Veilig betalen

Met iDeal, AfterPay en andere mogelijkheden

Snelle levering

Binnen 10 werkdagen thuisbezorgd

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet direct leverbaar, informeer voor de levertijd

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.