4 Seizoenen Tuinkussens Klantenservice - 4 Seizoenen Tuinkussens
Snel thuisbezorgd!
Gratis verzending vanaf €50,-
Veilig betalen
Groot assortiment
Klantenservice

Bij 4 Seizoenen Tuinkussens vinden we het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent.
Daarom doen wij er alles aan om u zo goed mogelijke service te bieden.


Heb je een vraag over de voorraad van onze tuinkussens, uw bestelling of een andere vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@4seizoenentuinkussens.nl. Ook zijn wij te bereiken via 053-8511463 of kunt u langskomen in onze Megastore aan de Haaksbergerstraat 936A te Enschede.

1 Betaalmethoden
1.1 Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

4 Seizoenen Tuinkussens geeft u online de mogelijkheid om uw betaling af te ronden door middel van:

 

- Ideal

- Digitale overboeking

- AfterPay

- CreditClick

- Creditcard 
  Mastercard, Maestro, Visa en American Express

 

De bestelling wordt pas geleverd nadat de betaling is afgerond en in goede orde is ontvangen door 4 Seizoenen Tuinkussens. 

 

                          

 

1.2 Betalen via AfterPay

Hoe werkt AfterPay?
Bestellen, proberen en dán pas betalen


Met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Let wel op, de retourvoorwaarden van de webwinkel zijn altijd leidend. Hieronder leggen we je uit hoe dat werkt.

 

Bestellen

Plaats een bestelling in onze webwinkel. Bij de check-out kies je als betaalmethode voor AfterPay. Je hoeft hier vooraf geen account voor aan te maken.

 

Proberen

Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van AfterPay. Voor het meeste gemak download je de AfterPay app.

 

Betalen

Blij met je bestelling? Dan kun je gemakkelijk betalen met één klik op de knop. Hier krijg je 14 dagen de tijd voor. Gaat er toch nog iets terug? Laat het ons weten via de AfterPay app. Dan pauzeren we de betaling voor 10 dagen. Lees hier alles over het retourneren van je bestelling.

1.3 Betalen via CreditClick


CreditClick  



In termijnen betalen met CreditClick


CreditClick is een manier van betalen met krediet voor je online aankopen. Betaal niet langer direct het volledige bedrag, maar betaal in termijnen met een maandbedrag dat bij je past. Dit kan in termijnen tot 48 maanden. Ideaal als de grote aankoop nét even niet uitkomt. Het is te gebruiken in Nederland voor bedragen tussen €250,- en €1000,-.

 

Hoe vraag ik een krediet bij CreditClick aan?

✓  Kies ‘CreditClick’ uit het lijstje betaalopties bij het afrekenen in de webshop.

✓  Log in als bestaande CreditClick-klant of registreer je als nieuwe klant.

✓  Vul je contactgegevens, leefsituatie en financiële gegevens in.

✓  Maak een foto met je smartphone van je geldige legitimatie.

✓  Kies voor een ‘krediet op maat’ of ‘betalen in termijnen’.

✓  De kredietverstrekker beoordeelt je aanvraag en geeft binnen enkele seconden goedkeuring.

✓  Teken je kredietcontract digitaal en sluit af met het betalen van je aankoop.

✓  Het hele proces, van kiezen voor CreditClick tot het bevestigen van je aankoop, duurt slechts een paar minuten.

 

Wat voor informatie / documenten heb ik nodig voor een aanvraag?

✓  Je Nederlandse ID document (paspoort / ID-kaart / rijbewijs)

✓  Contactgegevens en informatie over je leefsituatie (inkomen, woonlasten en informatie over eventuele andere leningen)

 

Waar kan je CreditClick gebruiken?

Je kunt met CreditClick online betalen in alle winkels die CreditClick accepteren en het CreditClick-logo laten zien op hun website.

 

Hoe gaat CreditClick om met mijn persoonlijke gegevens?


Je gegevens zijn volkomen veilig. Wij respecteren je privacy en je gegevens zijn volledig beschermd. De gegevens worden alleen gebruikt voor het aanvragen van de lening en voor een mogelijke vervolgaankoop met je CreditClick-account.

 

Kan ik het bedrag wat ik heb terugbetaald opnieuw gebruiken?

Als je ‘Krediet op Maat’ hebt geselecteerd bij de pakketkeuze, dan kan je de kredietfaciliteit opnieuw gebruiken. Als je ‘Betaal in Termijnen’ hebt geselecteerd, dan moet je een nieuwe lening aanvragen.

 

Zijn er kosten voor mij?

Voor het gebruik van CreditClick betaal je een rentepercentage over het gebruikte krediet. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden. Dit rentepercentage is lager dan roodstand bij de bank en/of het gebruik van een Creditcard.

 

Kan ik het krediet eerder aflossen?

Uiteraard. Bij alle vormen van krediet is het mogelijk om eerder af te lossen. Vanzelfsprekend zonder boete.

 

 

2 Verzenden
2.1 Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?

Bestellingen boven de €50,- worden in Nederland gratis thuis bezorgd.

 

Indien u een bestelling plaats onder de €50,- en bij het artikel wordt niet aangegeven dat het thuisbezorgd zal worden gaan wij ervan uit dat u deze wilt afhalen bij onze shop in Enschede. Na bestelling zal dan door onze klantenservice contact met u worden opgenomen.

 

Uiteraard kunnen ook bestellingen beneden de €50,- thuisbezorgd worden, echter rekenen wij hiervoor dan een onkostenvergoeding die na bestelling met u wordt afgestemd. Een bestelling kan zolang deze nog niet bezorgd is ten alle tijden kosteloos geannuleerd worden (m.u.v. voor u op maat bestelde items).

 

2.2 Hoe snel kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

4 Seizoenen Tuinkussens doet uiteraard haar best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wij streven daarom naar een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Lukt dit om welke reden dan ook niet, dan houden wij u hiervan op de hoogte.

 

Heeft u ervoor gekozen om uw bestelling af te halen in onze winkel te Enschede? Wij houden u er per mail over op de hoogte wanneer uw bestelling klaar ligt. 

 

Let op: tijdens feestdagen kan de levertijd tijdelijk langer zijn dan de gebruikelijke 2 tot 5 werkdagen.

2.3 Verzendkosten
Levering in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de €50,- worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €50,- brengen wij bezorgkosten in rekening, namelijk €5,95. 

 
Levering in België, Duitsland en Frankrijk

Bij bestellingen uit België, Duitsland en Frankrijk worden er bezorgkosten in rekening gebracht. Wij brengen hierbij kosten in rekening van €30,-. 

3 Retourneren
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd. Indien u de artikelen wilt retourneren dient u een mail te sturen naar info@4seizoenentuinkussens.nl met een retouraanvraag. U krijgt dan een retourlabel terug gestuurd, waarmee u zo voordelig mogelijk uw artikelen retour kunt zenden. De artikelen dienen in de originele verpakking terug gestuurd te worden naar het adres op het retourlabel. 

 

Retouren kunnen ook terug gebracht worden naar onze winkel in Enschede. Graag ontvangen wij hierover wel eerst een mail. Het adres van onze winkel in Enschede is als volgt: 

 

Haaksbergerstraat 936a
7548 PC Enschede

 

LET OP! Maatwerk kussens kunnen niet worden geretourneerd! 

 

3.2 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Het retourneren van de artikelen is op eigen rekening. U kunt via de mail een retourlabel aanvragen om uw zending te retourneren. Dit retourlabel kunt u gebruiken om uw bestelling te retourneren tegen het voordeligste tarief. Nadat wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.

 

Mochten er eventueel verzendkosten in rekening zijn gebracht voor het zenden van de producten, dan worden deze terug gestort wanneer de order volledig retour wordt gezonden. 

3.3 Uw product incompleet of beschadigd ontvangen?

Heeft u een beschadigd product ontvangen? 

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag op. In overleg leggen wij een juiste oplossing voor. Een beschadigd geleverd product kan binnen 5 werkdagen worden omgeruild. Om u zo snel mogelijk te helpen, vragen wij u het volgende: 

  • Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product;
  • Vermeld uw ordernummer en eigen gegevens;
  • Neem contact op met ons per e-mail en stuur uw foto's en gegevens op;
  • Wij reageren op uw bericht met een juiste oplossing.

 

Is uw bestelling incompleet geleverd? 

Heeft u niet alles ontvangen wat u besteld had? Neem dan contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat het magazijn iets is vergeten, het product bij een PostNL punt is achter gebleven of het op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

In Nederland, België en Duitsland vanaf €50,-

Niet goed? Geld terug!

binnen 14 dagen

Veilig betalen

Met iDeal, AfterPay en andere mogelijkheden

Groot assortiment

Kussens | Maatwerk | Parasols | Hoezen | Accessoires