Binnen 5 dagen bezorgd
Gratis verzending vanaf €50,-
Veilig betalen
Groot assortiment
Klantenservice

Bij 4 Seizoenen Tuinkussens vinden we het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent.
Daarom doen wij er alles aan om u zo goed mogelijke service te bieden.


Heb je een vraag over de voorraad van onze tuinkussens, uw bestelling of een andere vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@4seizoenentuinkussens.nl. Ook zijn wij te bereiken via 053-8511468 of kunt u langskomen in onze Megastore aan de Haaksbergerstraat 936A te Enschede.

1 Betaalmethoden
1.1 Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

4 Seizoenen Tuinkussens geeft u online de mogelijkheid om uw betaling af te ronden door middel van:

 

- Ideal

- Digitale overboeking

- Creditcard 
  Mastercard, Maestro, Visa en American Express

 

De bestelling wordt pas geleverd nadat de betaling is afgerond en in goede orde is ontvangen door 4 Seizoenen Tuinkussens. 

 

                   

 

2 Verzenden
2.1 Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?

Bestellingen boven de €50,- worden in Nederland gratis thuis bezorgd.

 

Indien u een bestelling plaats onder de €50,- en bij het artikel wordt niet aangegeven dat het thuisbezorgd zal worden gaan wij ervan uit dat u deze wilt afhalen bij onze shop in Enschede. Na bestelling zal dan door onze klantenservice contact met u worden opgenomen.

 

Uiteraard kunnen ook bestellingen beneden de €50,- thuisbezorgd worden, echter rekenen wij hiervoor dan een onkostenvergoeding die na bestelling met u wordt afgestemd. Een bestelling kan zolang deze nog niet bezorgd is ten alle tijden kosteloos geannuleerd worden (m.u.v. voor u op maat bestelde items).

 

2.2 Hoe snel kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

4 Seizoenen Tuinkussens doet uiteraard haar best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wij streven daarom naar een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Lukt dit om welke reden dan ook niet, dan houden wij u hiervan op de hoogte.

 

Heeft u ervoor gekozen om uw bestelling af te halen in onze winkel te Enschede? Wij houden u er per mail over op de hoogte wanneer uw bestelling klaar ligt. 

 

Let op: tijdens feestdagen kan de levertijd tijdelijk langer zijn dan de gebruikelijke 2 tot 5 werkdagen.

2.3 Verzendkosten
Levering in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de €50,- worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €50,- brengen wij bezorgkosten in rekening, namelijk €5,95. 

 
Levering in België, Duitsland en Frankrijk

Bij bestellingen uit België, Duitsland en Frankrijk worden er bezorgkosten in rekening gebracht. Wij brengen hierbij kosten in rekening van €30,-. 

3 Retourneren
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt heeft u 14 dagen bedenktijd. Indien u de artikelen wilt retourneren dient u een mail te sturen naar info@4seizoenentuinkussens.nl met een retouraanvraag. U krijgt dan een retourlabel terug gestuurd, waarmee u zo voordelig mogelijk uw artikelen retour kunt zenden. De artikelen dienen in de originele verpakking terug gestuurd te worden naar het adres op het retourlabel. 

 

Retouren kunnen ook terug gebracht worden naar onze winkel in Enschede. Graag ontvangen wij hierover wel eerst een mail. Het adres van onze winkel in Enschede is als volgt: 

 

Haaksbergerstraat 936a
7548 PC Enschede

 

LET OP! Maatwerk kussens kunnen niet worden geretourneerd! 

 

3.2 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Het retourneren van de artikelen is op eigen rekening. U kunt via de mail een retourlabel aanvragen om uw zending te retourneren. Dit retourlabel kunt u gebruiken om uw bestelling te retourneren tegen het voordeligste tarief. Nadat wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.

 

Mochten er eventueel verzendkosten in rekening zijn gebracht voor het zenden van de producten, dan worden deze terug gestort wanneer de order volledig retour wordt gezonden. 

3.3 Uw product incompleet of beschadigd ontvangen?

Heeft u een beschadigd product ontvangen? 

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag op. In overleg leggen wij een juiste oplossing voor. Een beschadigd geleverd product kan binnen 5 werkdagen worden omgeruild. Om u zo snel mogelijk te helpen, vragen wij u het volgende: 

  • Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product;
  • Vermeld uw ordernummer en eigen gegevens;
  • Neem contact op met ons per e-mail en stuur uw foto's en gegevens op;
  • Wij reageren op uw bericht met een juiste oplossing.

 

Is uw bestelling incompleet geleverd? 

Heeft u niet alles ontvangen wat u besteld had? Neem dan contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat het magazijn iets is vergeten, het product bij een PostNL punt is achter gebleven of het op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzending

vanaf €50,-

Niet goed? Geld terug!

binnen 14 dagen

Veilig betalen

Met iDeal, Creditcard en andere mogelijkheden

Groot assortiment

Kussens | Maatwerk | Parasols | Hoezen | Accessoires